fralanne Geplaatst 7 november 2013 Geplaatst 7 november 2013 Op de website van Geocaching in mijn profiel zie ik geen statistieken meer, alleen een vraagteken. (wel de tekst) is zichtbaar...) Als ik daar op klik en een nieuw tabblad open krijg ik de volgende mededeling: Safari kan pagina niet openen omdat er geen beveiligde verbinding is met de server 'o.chart.apis.google.com Wat te doen om de statistieken weer zichtbaar te maken? fralanne
DanPan Geplaatst 7 november 2013 Geplaatst 7 november 2013 (bewerkt) Ter info: ik kan je statistieken in je profiel zonder problemen bekijken. Ik gebruik IE. Dus wss een probleempje in/met je browser. 7 november 2013 bewerkt door DanPan
DanPan Geplaatst 7 november 2013 Geplaatst 7 november 2013 (bewerkt) Het heeft blijkbaar iets te maken met een update van iOS7 of Safari. >> Wat te doen om de statistieken weer zichtbaar te maken? * * * * * * Chrome (Ver 30.0.1599.16) for iOS was installed on the iPad Air, and it correctly displays the Statistics graph bars. Zie ook: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=315934 7 november 2013 bewerkt door DanPan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden