cirkel Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Wie kan mij helpen. Met de installatie van mijn nieuwe computer met alle garmin spullen erop, is de taal op mijn garmin 60csx plotseling verandert in engels. In het hoofdmenu kan ik alleen maar kiezen tussen engels, frans, duits, en portugees. Webupdater gedownload, en GARPAtch gedraaid. Alles gaat goed, maar alleen worden de gekozen talen niet overgezet naar mijn GPS. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? De computer draait onder vista, en de .rgn file eindigt op 400. Bedankt alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
williex Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Hier is al vaker over geschreven Ook wij hebben dit probleem. En je kan updaten wat je wilt maar de ned taal blijft weg Een def oplossing heb ik nog niet gevonden. helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 20 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2013 (bewerkt) oplossing gevonden GPSMAP60CSx_400.exe van de garmin site halen, en deze uitpakken in een folder daar komt dan ook een file te staan met een .rgn extensie. Dan garpatch installeren en deze rgn file selecteren en patchen dan webupdater in deze folder draaien nadat je de gps hebt aangesloten via USB alles voor elkaar als je het in deze volgorde doet. Succes 20 januari 2013 bewerkt door cirkel 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden