Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Thanks Nekrav,

De brief wilde ik inderdaad niet te uitgebreid maken, klein overzichtje van mijn tracklog op een kaartje. Daarnaast inderdaad wat coordinaten die ik nu heb, maar dat is neem ik aan toch nog in overleg. Het bijgevoegde plan is wel heel erg uitgebreid om heel open te zijn en (nagenoeg) elke vraag die ik me in kan bedenken (gezien vanuit hun positie) te beantwoorden. Ze kunnen altijd kiezen om de hoogst noodzakelijke informatie uit het uitgebreide plan te filteren. Tevens hoop ik dat ze zien dat er al veel werk inzit en dat het professioneel overkomt. Ik hoop dat die collega iets wijzer wordt en dat ik er ook iets aan heb.

En natuurlijk hoop ik dat ze zich zooooo schuldig zouden voelen als ze nee zeggen tegen zo'n uitgebreid plan dat ze geen andere keus hebben dan om ja te zeggen :lol1: hahaha

• 7 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Beste Michael,

Het is alweer een tijdje geleden dat je bezig was met het aanvragen van toestemming voor een cache op grondgebied van Brabant water. Ik ben erg benieuwd hoe dit afgelopen is! Zelf heb ik hen namelijk ook een keer (via de algemene email..) om toestemming gevraagd voor het plaatsen van een geocache. Hun antwoord was kort en bondig: "Wij besluiten tot op heden om Geocaching niet te faciliteren.". Deze reactie kreeg ik op 5-2-2012, dus misschien is hun beleid inmiddels veranderd..

bewerkt door rveenstra
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...