Veendammer Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Beste allemaal, Ter voorbereiding op de vakantie dacht ik een aantal fietstochtjes uit te stippelen. Met BaseCamp en OpenFietsMap leek me dat een goede start. Ondanks dat ik BaseCamp een beetje onhandig vind in de bediening is het gelukt om een route te maken. Tot mijn verbazing staan in de route echter enkel de GCCodes en niet de namen van de caches. Terwijl de namen wel gewoon in de lijst staan. Aangezien ik aan de GCCode niet direct kan zien om welke cache het gaat, gaat het bijwerken van een route nogal onhandig. Twee vragen: 1. Weet iemand of het mogelijk is in BaseCamp wel de GC Namen in het routeoverzicht zichtbaar te krijgen? 2. Misschien is er een beter alternatief dan BaseCamp. (maar wel met OpenFietsMap omdat deze ook in de Garmin zit) Zie graag de reacties. Groeten, Bert, Team Veendammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veendammer Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2012 (bewerkt) Dezelfde vraag bij Garmin leerde dat het een bug betreft: https://forums.garmin.com/showthread.php?t=29277 30 juli 2012 bewerkt door Veendammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden