nessa_cuthalion Geplaatst 18 juli 2012 Geplaatst 18 juli 2012 (bewerkt) Hallo, Sinds een aantal weken gebruik ik met veel plezier GDAK om in het veld paperless te cachen. Bedankt Wolojoli! Maar nu liep ik laatst tegen een probleem aan. We liepen een multi, met allerlei questions to answer, maar de betreffende vragen staan alléén in de additional waypoints tabel! Dus dan sta je in het veld met je GDAK, ziet precies waar de waypoints liggen, maar geen idéé wat je daar moet doen... Ik heb het nu opgelost door in GSAK van tevoren de additional waypoints tabel even te kopieren naar het notes field of naar onder in de listing (ben er nog niet helemaal uit wat het handigst is). Maar bestaat er ook een manier om in GDAK de informatie uit de additional waypoints zichtbaar te krijgen? Hartelijke groet, Jolanda 18 juli 2012 bewerkt door nessa_cuthalion
Fotogravinnetje Geplaatst 18 juli 2012 Geplaatst 18 juli 2012 Selecteer het waypoint via Compass en druk dan op het vakje met Destination. Onderaan zie je het commentaar dat bij het waypoint hoort. Succes! 1
nessa_cuthalion Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Geplaatst 18 juli 2012 Bedankt! Zo simpel kan het dus zijn, de mogelijkheid zat er gewoon al in, ik wist alleen niet hoe ik er bij moest komen... Het lukt inderdaad op deze manier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden