lilyenko Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Omdat bij mijn vorige etrex venture de rubberrand los liet (waarschijnlijk door de hitte in afrika?) en ik hem niet meer aan of uit kon doen heb ik zijn opvolger gekocht, de etrex10, daar de venture niet meer leverbaar was. Nu kan ik nergens vinden hoe ik moet projecteren. Weet iemand dit toevallig wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik vermoed dat het op dezelfde manier gaat als bij de etrex 30. In dat geval: ga in de waypoint-manager naar het wp van waaruit je moet projecteren. Druk op de menu-knop. Daar hoort dan de optie om een waypoint te projecteren tussen te staan. Verder wijst het zich dan vanzelf (als je goed leest). Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
den Hollander Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Dit probleem had ik ook met mijn Etrex 10 deze funktie zit hier niet standaard in (nieuw uit de doos) even aan je pc hangen en de firmware updaten via Garmin daarna zit deze funktie er wel in vial waypoint beheer Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lilyenko Geplaatst 13 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2012 Dit probleem had ik ook met mijn Etrex 10 deze funktie zit hier niet standaard in (nieuw uit de doos) even aan je pc hangen en de firmware updaten via Garmin daarna zit deze funktie er wel in vial waypoint beheer Suc6 Oke, thanks, ga het meteen proberen Ik vermoed dat het op dezelfde manier gaat als bij de etrex 30. In dat geval: ga in de waypoint-manager naar het wp van waaruit je moet projecteren. Druk op de menu-knop. Daar hoort dan de optie om een waypoint te projecteren tussen te staan. Verder wijst het zich dan vanzelf (als je goed leest). Succes! Helaas staat het er niet tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lilyenko Geplaatst 13 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2012 Bedankt den Hollander!!!!!!!!!!! Kan vanaf nu weer projecteren! Er was inderdaad een update voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
den Hollander Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Graag gedaan en veel plezier ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden