vp2rood Geplaatst 23 april 2012 Geplaatst 23 april 2012 Vandaag heb ik een hinderlijke fout in mijn Oregon ontdekt. Via mijn telefoon werd er melding gemaakt van een aantal nieuwe caches. De coördinaten van deze caches heb ik handmatig in mijn Oregon gezet. Bij het bekijken van de lokatie leken de coördinaten onjuist te zijn (midden in veld en in landbouwschuur). Na controle van de coördinaten volgens de site en de door mij ingegeven coords bleek dat ik geen typefout had gemaakt. Daarom contact opgenomen met de legger die mij vertelde waar ik de caches wel kon vinden (meer dan 500 meter verderop). Thuis heb ik de de nieuwe caches via de site direct op mijn gps geladen en nu kwamen ze wel op de juiste plek op de kaart te staan. Ter controle opnieuw handmatig een wp met diezelfde coördinaten aangemaakt en jawel deze kwam opnieuw fout op de kaart te staan (nogmaals geen typefouten). Hierna Basecamp geopend. Wanneer ik daar naar de eigenschappen van de handmatig ingebrachte wp's kijk zie ik coördinaten staan die ik dus niet heb ingetoetst. Ik sta dus voor een raadsel. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en nog beter hoe dit op te lossen is.
Fotogravinnetje Geplaatst 23 april 2012 Geplaatst 23 april 2012 Controleer bij Stel in - Positieformaat eens of kaartdatum enzo allemaal klopt
vp2rood Geplaatst 23 april 2012 Auteur Geplaatst 23 april 2012 Yes. Kaartdatum stond inderdaad verkeerd. Geen idee hoe het kan. Bedankt voor de tip.
Aanbevolen berichten