Oemoemenoetjes Geplaatst 25 maart 2012 Geplaatst 25 maart 2012 Ik denk dat hij Pleur Maar Neer Caches bedoelt...
thefrog65 Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Geplaatst 26 maart 2012 Nu je het zegt klinkt het wel logisch haha, nou volgens mij wordt het geen pleur maar neer. Ik heb gister een cache gezien van iemand die sinds zaterdag lid is, die van ons wordt heel anders. Ik heb het gemeente archief en historische vereniging afgeplozen om informatie te kunnen vinden over het gebied, omdat het niet echt te googlen is. Ik denk dat het wel een leuk stukje informatie is, anthans ik heb er zelf veel van geleerd.
thefrog65 Geplaatst 4 april 2012 Auteur Geplaatst 4 april 2012 Nou vandaag is de cache online gekomen, denk ik laat hier nog ons resultaat zien: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=e672fc97-368e-4bd2-b3ec-c4acf2ae7c41
Nijen Geplaatst 4 april 2012 Geplaatst 4 april 2012 Voor een eerste keer vind ik het er heel netjes uitzien! Ik heb er in 4 jaar nu 30 weggelegd, en hoe meer je met html knutselt en probeert, des te mooier kun je de pagina's maken! Maar zeer net en overzichtelijk gedaan!
Aanbevolen berichten