Gast defender90 Geplaatst 8 maart 2004 Geplaatst 8 maart 2004 Hallo, Ik heb zojuist een etrex legend besteld. Zijn er mensen met Mac-ervaring met de volgende programma's: - gpsy - macgpspro - truenav Wat zijn de ervaringen en hoe zit het met de uitwisseling met de diverse windows bestanden? Gr. Menno
Gast defender90 Geplaatst 16 maart 2004 Geplaatst 16 maart 2004 Ik heb afgelopen week MacGPS Pro aangeschaft, en voor zover ik het kan beoordelen, een mooi stuk software voor de Mac. Echter de halve wereld gebruikt een Windows machine met Oziexplorer. Eén van de mogelijkheden is dat MacGPS Pro Ozi bestanden zou moeten kunnen openen? "Maps in raster image formats such as TIFF, JPEG, GIF, and PNG are automatically georeferenced if they are accompanied by a "world"file, a ".MAP" file (from OziExplorer)" Zou iemand mij zo'n bestandje eens kunnen mailen om het uit te proberen. Dus een kaartje met de .MAP-file Met vriendelijke groet, Menno
Gast defender90 Geplaatst 16 maart 2004 Geplaatst 16 maart 2004 Inmiddels van deze site: Ozi een .MAP bestand gedownload. Samen met de bestanden, welke ik al had, werkt het perfect. MacGPS Pro neem de coordinaten prima over. Gr. Menno
Gast ToondeSmit Geplaatst 16 april 2005 Geplaatst 16 april 2005 (bewerkt) Hi Menno, Heb een Garmin, net MacGpsPro gekocht en heb nederlandse topgrafischekaarten gescanned. Ik krijg een goede calibratie van een van deze kaarten niet voor elkaar. Welke Geodetic datum en welke Mapprojection moet ik gebruiken? T 17 april 2005 bewerkt door ToondeSmit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden