Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een Magellan Meridium Platinum. Een prima ding echter sinds een paar weken krijg ik mijn waypoints er niet meer uit. De serieele verbinding is goed, een aantal waypoints komen binnen maar dan is het net of mijn GPS zich reset, het display valt weg en het startup-scherm verschijnt weer. In het begin heb ik deze problemen niet gehad. In eerste instantie dacht ik dat het met de capaciteit van de batterij te maken had maar ook bij nieuwe batterijen komt dit probleem voor.

Herkent iemand deze problemen en wat nog belangrijker is, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alle suggesties zijn welkom!

Groeten,

Henk

Geplaatst
Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een Magellan Meridium Platinum. Een prima ding echter sinds een paar weken krijg ik mijn waypoints er niet meer uit. De serieele verbinding is goed, een aantal waypoints komen binnen maar dan is het net of mijn GPS zich reset, het display valt weg en het startup-scherm verschijnt weer. In het begin heb ik deze problemen niet gehad. In eerste instantie dacht ik dat het met de capaciteit van de batterij te maken had maar ook bij nieuwe batterijen komt dit probleem voor.

Herkent iemand deze problemen en wat nog belangrijker is, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alle suggesties zijn welkom!

Groeten,

Henk

Welke firmware versie draai je?

Geplaatst

Probleem gevonden! Het commentaar van een aantal waypoints is op een of andere manier verminkt geraakt. Het probleem was helaas niet op te lossen door deze waypoints te verwijderen. Toen echter alle waypoints verwijderd waren (via setup) was het probleem over! Alleen is nu nog de vraag hoe deze waypoints verminkt zijn geraakt...

Henk :blink:

Geplaatst
Firmware V3.08

Ik zou je gps een upgraden naar firmware 5.12 daar zijn een hoop bugs in opgelost> Welcome to the BarArcade IRC Network |Teq|!teq@TeQ.xs4all.nl

Geplaatst

In ieder geval mijn GPS ge-upgrade naar versie 5.12. Dit leek mij inderdaad wel een goede zet vanaf 3.08. Kijken of nu ook bovenstaand probleem opgelost is. Bedankt in ieder geval voor de tip TeQuila! ;)

Als je nog andere tips hebt, ik hou mij aanbevolen!

Groeten,

Henk :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...