de rode ridder Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ik heb twee caches die tijdelijk not available waren weer hersteld nu wil ik deze weer activeren maar krijg dat niet voor elkaar. Uiteraard ben ik een enorme digibeet. Ik heb de caches aangemeld met "activeer pagina" maar er blijft een streep door de naam en dat is zonde natuurlijk. kan iemand mij op het juiste spoor zetten gr De Rode ridder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Als je naar de cachepagina gaat zie je links in het menu dit staan: enable listing klik hierop. Je wordt nu doorgestuurd naar een log pagina met een Enable listing logtype. Vul hierin een tekst, dat alles in orde is en dat er weer gezocht kan worden o.i.d., en klik dan op Submit Log Entry. Nu is je cache weer toegankelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de rode ridder Geplaatst 15 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2011 bedankt Waldo alles staat weer goed ik me diep, pak een van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 @de rode ridder, het maakt niet uit als je iets verkeerd doet. Doordat je het hier op het forum gevraagd hebt kunnen anderen mensen na jou het zo nalezen en ook in 1 keer goed doen. Dus schaam je niet, zo werken forums gewoon, je doet iets fout en later blijkt het heel makkelijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden