Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal.

Canistercaching is een leuk woord om mee te beginnen,zou in ieder geval al een nieuw woord zijn voor het groene boekje. :(

Vandaag lekker aan de wandel geweest in schevedingen(lees scheveningen).

Wat ik hier allemaal beleeft heb moet je maar eens lezen bij de cache van pyne(haven hoofd,maar dan in het engels). ;)

Waarom moet men altijd wat te zeggen hebben over iets wat een ander doet of bedenkt????(wees blij dat een ander creatief is en wat onderneemt(of bedenkt) om een hobby op een hoog pijl te houden). ;)

En een ieder een plezier te doen om er eens op uit te trekken en niet thuis voor de buis te zitten?

Ik ben me ervan bewust dat ik nu een nieuw draadje op kan zetten,maar men moet zich ervan bewust zijn dat ieder mens een ander idee heeft of kan hebben.

Mijn idee over geocaching is dus het volgende:laat een ieder genieten van de natuur of verzin eens wat anders.

Dus samen gevat wees blij met elke cache van canister tot multi.

En als men toch een probleem heeft met iets wat een ander bedenkt of plaatst doe dit dan niet hier en kijk of zijn of haar telefoon nummer in de lijst staat voor in geval van nood????????????(gebruik hem dan om al het gemienemeud(ook een leuk woord trouwens)en doe dat niet hier)

Groetjes Keske(die in geocaching een heleboel goede ideen ziet)27

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...