samau Geplaatst 28 september 2011 Geplaatst 28 september 2011 (bewerkt) Ik heb een nieuwe cache pagina gemaakt en alles ziet er prima uit. De foto's zijn goed van formaat maar als ik de afdrukpagina bekijk zijn de foto's erg groot. Teveel om zomaar even af te drukken (10 foto's). Wat doe ik fout? Ik gebruik uiteraard HTML. Wie kan me helpen? Alvast bedankt! Samau 28 september 2011 bewerkt door samau
Z3nuw& Geplaatst 28 september 2011 Geplaatst 28 september 2011 Je zou kunnen proberen om - als je de afdrukweergave voor je hebt - de paginabron te bekijken. Op de 'gewone' pagina worden de plaatjes geschaald zodat ze binnen de kolom passen (vaak zie je dat aan een vergrootglasje rechtsonder het plaatje). De 'afdruk' pagina heeft deze schaling van plaatjes niet denk ik. Het beste is om de plaatjes vóór het uploaden de juiste afmetingen te geven.
samau Geplaatst 29 september 2011 Auteur Geplaatst 29 september 2011 Bedankt voor het antwoord. Ik heb de foto's op de 'normale' pagina wat kleiner gemaakt en nu zijn ze op de afdrukpagina ook iets kleiner geworden. In ieder geval klein genoeg om uit te printen.
Aanbevolen berichten