den Duit Geplaatst 22 september 2011 Geplaatst 22 september 2011 (bewerkt) Goedemorgen, Zojuist zag ik dat ik op één of andere wijze een dubbele betaling heb gedaan via mijn creditcard om mijn premium-membership te verlengen. Wie weet of ik dit kan terug draaien en hoe ik dit zou moeten doen. Ik heb rond gekeken maar kom er niet uit. 22 september 2011 bewerkt door den Duit
den Duit Geplaatst 22 september 2011 Auteur Geplaatst 22 september 2011 Goedemorgen, Zojuist zag ik dat ik op één of andere wijze een dubbele betaling heb gedaan via mijn creditcard om mijn premium-membership te verlengen. Wie weet of ik dit kan terug draaien en hoe ik dit zou moeten doen. Ik heb rond gekeken maar kom er niet uit. Heb via de chat een antwoord gekregen en contact gehad met de com....dus wat mij betreft mag deze topic / vraag dicht. Onder aan de com site bestaat een mogelijkheid om te contacten... den Duit
't Hopbelletje Geplaatst 22 september 2011 Geplaatst 22 september 2011 Draadje blijft open voor de mensen die mogelijk dezelfde vraag hebben. Veel plezier verder op het forum.
Aanbevolen berichten