Danera Geplaatst 23 augustus 2011 Geplaatst 23 augustus 2011 (bewerkt) Hallo allemaal. Mijn vraag gaat niet over hoe ik de banner op het forum/handtekening zet. Dat weet ik al. Wat ik wel graag zou willen weten is: Weet iemand een site waar ik gratis een gif banner kan maken? Wij zouden het namelijk leuk vinden om op de vier plekjes die we hebben in de handtekening, meer dan de 4 banners te laten zien. ik heb zo'n soort banner al eens langs zien komen hier. Maar ja vergeten wie dat was Ik heb al verschillende sites bezocht en geprobeerd. (gevonden via google, dus a.u.b. niet zeggen zoek maar op google ) maar dan krijg ik automatisch van die irritante reclame er in. Wie kan me hierbij helpen? Groetjes Mariska (Mama vogel). 23 augustus 2011 bewerkt door Danera
riemens Geplaatst 23 augustus 2011 Geplaatst 23 augustus 2011 Kijk bijvoorbeeld eens op www.leejoo.nl En nee, die site is niet van mij.
DaffyDuck53 Geplaatst 24 augustus 2011 Geplaatst 24 augustus 2011 Kijk hier eens, een gratis programma om gif animaties te bouwen. Sla je bannerplaatjes eerst op en sleep ze dan in het programma (eventueel instellingen aanpassen); opslaan als animated gif. Deze plaats je dan weer in je profiel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden