Angulon Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 (bewerkt) Nu een (voorlopig) laatste nagekomen vraag.. (betrekking op de GPS62) Als je een multi loopt dan moet je vaak de gevonden gegevens bewerken tot de eind coördinaten, daar waar de cache zou moeten liggen. Ik gebruik daar voor de optie Coördinaten in het hoofdmenu voor, zover alles goed. Echter soms zou ik van die coördinaten een Waypoint willen maken (ook al omdat de optie coördinaten eenmalig is, dwz als je nieuwe coördinaten invoert worden de oude overschreven, daar kwam ik achter toen we een multi liepen, die op een of andere reden niet in de GPS stond maar die ik wel op papier bij me had..). Nu denk ik dat ( op grond van mijn vorige vragen) ik er nu met de witte cursor naar de coördinaten op de kaart zou gaan, en er dan een Waypoint van maak, maar is er misschien een makkelijkere manier (de coördinaten herbenoemen verhinderd overschrijven niet) Alvast bedankt, Mvgr, Angulon 15 augustus 2011 bewerkt door Angulon
DanPan Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 (bewerkt) Een waypoint maak je door op de MARK toets te drukken, ga met de pijltjes toets naar Location, druk op ENTER, en geef de coordinaten in. Klik op Done. Wil je naar het nieuwe WP navigeren, ga dan met de pijltjes toets naar Map en klik op GO. En klaar is Kees... 15 augustus 2011 bewerkt door DanPan
Angulon Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Geplaatst 15 augustus 2011 Thuis gekomen snel even geprobeerd, inderdaad het werkt en kan makkelijker ! Bedankt ! Mvgr, Angulon Een waypoint maak je door op de MARK toets te drukken, ga met de pijltjes toets naar Location, druk op ENTER, en geef de coordinaten in. Klik op Done. Wil je naar het nieuwe WP navigeren, ga dan met de pijltjes toets naar Map en klik op GO. En klaar is Kees...
Aanbevolen berichten