sloppie Geplaatst 31 december 2005 Geplaatst 31 december 2005 Hallo Sportrak basic gebruikers! Ik heb nu juist weer begrepen dat de problemen met de firmwareversie 1.1 groter zijn dan met een oudere versie. Weet iemand het verschil tussen de versie voor 1.1 en versie 1.1? Heeft iemand de versie voor 1.1 toevallig nog op zijn PC staan? Ik wil wel eens proberen of die problemen dan niet optreden. Blijft natuurlijk altijd dat het niet reproduceerbaar is en dus niet erg vaak optreedt. Ik hoop dat iemand de 1.0 versie, is dat de voorlaatste, nog op zijn PC heeft. Waarschijnlijk wel iemand die dus al heel lang zo'n Sportrack heeft! Groet en een prettige jaarwisseling, Ben
De Roode Loper Geplaatst 31 december 2005 Geplaatst 31 december 2005 Eergisteren nog op pad geweest met de Basic en alles ging goed. Hij sloeg niet op hol. Het probleem doet zich ook niet altijd voor.
sloppie Geplaatst 31 december 2005 Geplaatst 31 december 2005 Dat heb ik intussen ook gemerkt, maar er is mij verteld door een oude gebruiker dat de vorige versie van de firmware het probleem helemaal niet had, daarom ben ik benieuwd naar iemand die die nog heeft.
Aanbevolen berichten