Oemoemenoetjes Geplaatst 3 mei 2011 Geplaatst 3 mei 2011 Ergens op dit forum kwam ik de link naar deze site tegen. Heeft iemand hier wel eens besteld? Wel leuk dat het gratis verzenden is en leuke prijzen, maar 1 á 3 maanden wachten op je bestelling is niet helemaal wat ik voor ogen had! Vandaar dat ik benieuwd ben naar eventuele ervaringen!
Bjorn De Mecheleir Geplaatst 4 mei 2011 Geplaatst 4 mei 2011 Nog niet, maar heb het eens bekeken en ziet er wel cool uit...
Oemoemenoetjes Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Geplaatst 4 mei 2011 Heb vandaag via de mail meerdere malen contact gehad. Om het pakketje over te laten vliegen, kost het 23 dollar en zou dan voor de helft zijn bij een bestelling van meer dan 50 dollar. (of zou dat het bedrag zijn na de korting ?) Dat vind ik nog wel de moeite waard. Ik ben benieuwd hoe het verder zal verlopen.
DanPan Geplaatst 4 mei 2011 Geplaatst 4 mei 2011 Om het pakketje over te laten vliegen, kost het 23 dollar en zou dan voor de helft zijn bij een bestelling van meer dan 50 dollar. Op hun site lees ik nochtans: "Don't Forget: FREE WORLDWIDE SHIPPING on orders over $50!"
Oemoemenoetjes Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Geplaatst 5 mei 2011 Shipping is inderdaad gratis, maar dat duurt mij te lang
Aanbevolen berichten