Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zelf laad ik alleen Nederland standaard in. Als ik de grens over ga (wat niet zo vaak is), dan maak ik daar een of meerdere aparte queries voor.

Dat ga ik ook maar doen, ik had ook gemerkt dat door de manier ik GSAK inlade niet alle caches binnen kwamen.

Mijn queries zijn allemaal ongeveer 980 caches groot. Zo heb je wat speling voor caches die uit het archief gehaald worden of die online komen met een datum vrij ver in het verleden omdat de maker kennelijk vrij lang bezig geweest is met het leggen en reviewproces.

Ik heb ze nu ook ongeveer zo groot.

Toen ik begon heb ik ook de tool gebruikt die jij waarschijnlijk bedoelt, maar sindsdien heb ik gewoon steeds zelf een query erbij gemaakt.

Ik heb er nu 14 nodig voor heel Nederland. Die zou ik dus in 3 dagen binnen kunnen halen, maar ik doe dat verspreid over de week (de query met de nieuwste caches laat ik 3x per week komen, de rest 1x per week).

Door de aantallen aan te houden wat jij aangeeft kom ik ook uit op 14 queries.

Als je heel graag die andere landen erbij wilt, omdat je daar vaak komt, dan zou ik zeker gaan werken met queries van tegen de 1000 caches, anders red je dat nooit in een week (je kunt natuurlijk maar maximaal 35 queries per week binnenhalen en dan heb je geen speling meer voor een incidentele extra query voor je founds of een vakantie).

Gaat goed komen, ik had al wat caches ingeladen voor vandaag, morgen zal ik de nieuwe queries online zetten met die tool (van een ander forum) dan worden ze direct goed geladen en ook de generate dag. Wederom bedankt voor je uitleg:-)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...