Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Je loopt naar een waypoint. Je woelt met je voet een beetje door het zand. Je komt er achter dat je nog een paar meter verder moet. Je schopt wat blaadjes weg. Je prikt wat in het rond. Je verplaatst een boomstronk. Je loopt nog even naar het pad. Je controleert het coördinaat. Je banjert weer van het pad af. Je schopt nog wat in het rond en uiteindelijk vind je wat je moet hebben. Op naar het volgende waypoint.

Ik kan me voorstellen dat bovenstaand voorbeeld iedereen bekend voorkomt. Als er meerdere teams per week lopen - en dat gebeurt al snel - is het binnen een straal van 5 meter rondom je waypoint al gauw een ravage.

Ik snap best dat veel cachers de lomp-en-onbenulligen de schuld in de schoenen willen schuiven, maar dat is niet eerlijk. Neem het voorbeeld van de natuurfreak/wereldverbeteraar; deze wil het liefst een zijn met de natuur en midden in de rimboe gaan wonen. Ver weg van de verdorven mensen en de industrie. Maar, het eerste wat hij doet is een boom kappen om een hut van te bouwen... :thumbdown: Speel dus niet altijd het heilige boontje! Ik doe zo voorzichtig mogelijk en probeer de natuur niet te beschadigen. Dat proberen de meesten met mij. Maar met ons allen zorgen we onbewust voor veel schade (o.a. cacherspaadjes en het bovenstaande voorbeeld).

Ik snap wel dat de topicstarter geen toestemming krijgt. Zonde van het landgoed. :blush:

Geplaatst

Ik snap wel dat de topicstarter geen toestemming krijgt. Zonde van het landgoed. :blush:

het jammer is alleen dat ik er dus vandaag achter kwam dat een stuk bos vlak bij en ook beheerd door de asr gebruikt wordt door mannen en vrouwen die samen willen zijn zonder dat de rest van de wereld dat weet en daarbij de daarvoor gebruikte artikelen gewoon dumpt.

Maar oke ik ben wat gekalmeerd en ik ga rustig opzoek naar een andere plek voor mijn cache

groetjes

marlies

Geplaatst

ik ben ook bezig met een nieuwe cache

een boomstam uithollen

dat kost aardig wat tijd

maar het wordt de moeite waard

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...