hajac Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 hoi ik heb GCZ op mijn HTC2 geinstalleerd maar hij vraagt om mijn ID en wachtwoord Het wachtwoord weet ik wel maar waar kan ik mijn id vinden Ik heb een mail gehad daar staat wel een id in maar als ik deze invul met mijn wachtwoord dan vraagt hij nog steeds om deze gegevens. wie o wie kan mij helpen :crybaby: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik weet het niet zeker, maar misschien moet je net als ik GSAK je member Id invullen. Kan je vinden op http://www.geocaching.com/account/default.aspx Benieuwd of het zo lukt. In elk geval succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bali8183 Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Beste Hajac, Je zult hier inderdaad de geocaching.com gebruikersnaam moeten invullen. Toen ik dit nog gebruikte staat er mij iets van bij dat je op .com bepaalde instellingen juist moet hebben staan. Even opgezocht, je taal moet op Engels staan. Zie deze link. Bas Bali8183 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hajac Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoi allemaal bedankt voor jullie reacties ik heb het probleem gevonden ik vulde steeds by ID: mijn ID nummer in maar het moest mijn gebruikers naam zijn. dus nu werkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden