Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik ben van plan een nachtcache te maken in een bos in de buurt, het bos bestaat uit stukjes heide, dicht bos, heuveltjes en vennetjes.

Ik ben van plan een container te leggen met een cijferslot. Het is de bedoeling dat op verschillende waypoints je een cijfer voor de cijfercode kan vinden.

Ik heb zitten denken aan gewoon een sticker met een cijfer. maar dit is natuurlijk iets te basic. Iemand misschien tips om op een leuke en originele manier in het bos of op een heide een cijfer te kunnen vinden?

Ik ben benieuwd naar jullie ideen.

Groeten, Menno

Geplaatst

hallo Menno,

Leuk dat je een nachtcache wilt gaan uitzetten. Er liggen er een aantal in nederland en de ene is opgezet rondom een verhaal, de andere weer wat simpeler, zodat ook kinderen hem kunnen lopen. Wellicht een idee om er zelf een paar te lopen en zo ideen op te doen. Er zijn tochten van een uurtje, maar ook van enkele uren(lees hele nacht).

tijdens het lopen van tochten doe je namelijk vaak ideeën op waaraan je dan weer een eigen draai kan geven.

Succes!

patje

Geplaatst

ik zat te denken aan een niet te lange toch. en ook niet met té moeilijke puzzels/ opdrachten

Dit omdat ik hier zelf ook niet zo van hou

maar aangezien ik in het noorden woon zijn er niet veel nachtcaches in de buurt om te lopen.

ik zal eens kijken wat ik kan vinden.

anderen nog ideen?

Geplaatst

Beste Menno,

In de buurt van Noordwolde is een leuke nachtcache welke je kan lopen om ideeen op te doen. Deze cache is heel duidelijk opgezet en dit kan een manier zijn hoe je je eigen waypoints wil verbergen. Omdat je aangeeft in het noorden te wonen heb je ook de mogelijkheid het een stukje over de grens te zoeken. In de rand van Duitsland en Nederland zijn enkele nachtcaches waar ook eventueel ideeen opgedaan kunnen worden.

LeonHoogstad

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...