Nachtwacht Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 Hellep!!! Ik ben naarstig op zoek naar iemand die mijn komende Uurcaches van het Roermondse Klokkenspel qua HTML en puzzels kan maken en testen. Zo wil ik bijv. Excel-tabelletjes & foto-opdrachten probleemloos opnemen in de site. Verder wil ik af van het regelmatige geklooi met wijzigingen in lettertype en grootte, ondanks het verder zeer gewaardeerde NVU. Oftewel: welke techneut helpt me met de afronding van de laatste uurcaches, die nu in de garage met pruttelend motortje staan.... Geen hulp van collega-geocachers die al deelnemen aan het race-gedeelte van het Klokkenspel! Meld je even per mail. 2 waardige reacties zijn voldoende. Thx en grtz, Nachtwacht
De Haelder Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 (bewerkt) Hellep!!! Geen hulp van collega-geocachers die al deelnemen aan het race-gedeelte van het Klokkenspel! Meld je even per mail. 2 waardige reacties zijn voldoende. Thx en grtz, Nachtwacht jammer 22 januari 2011 bewerkt door larinagu
Nachtwacht Geplaatst 22 januari 2011 Auteur Geplaatst 22 januari 2011 Ey2all, Inmiddels heb ik al voldoende hulp aangeboden gekregen. Sorry L., Y / MK. Next time. Dank voor de snelle reacties! Paul (N8W8)
Aanbevolen berichten