gluppie Geplaatst 18 januari 2011 Geplaatst 18 januari 2011 misschien een beetje off-topic, maar waarom wil of moet iedere cacher eigen caches willen maken? er liggen er toch genoeg in Nederland? het lijkt me dat als er in een gebied al veel liggen, dat je dan maar besluit er niet nog meer neer te leggen. Of is het de bedoeling dat we straks om de 10 meter een cache hebben liggen? Ik heb laatst een serie van vier traditionals met een bonus gelopen, en je ziet dat dat heel veel cachers trekt ( in heel korte tijd vijf puntjes) als die vier tradi's + bonus in een multi was verwerkt weet ik zeker dat er minder cachers op af komen. Kortom, misschien niet te veel tradi's in een te klein gebied?
Track_leader Geplaatst 19 januari 2011 Geplaatst 19 januari 2011 Mijn FoF cache ligt er redelijk goed bij, maar het is een statement die we willen maken naar de cache community. Statement maken ... hoezo dat dan.... heb je ergens een probleem mee of wil je wat met mensen delen... ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp
Aanbevolen berichten