keurli Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Ik ben op zoek naar een leuk powerpoint, over geocaching natuurlijk , in het Nederlands. iemand suggesties of iets liggen.. Keurli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 (bewerkt) Als je googled vindt je al heel wat en dan aanpassen voor je eigen gebruik is een fluitje van een cent. Je kan van alle beschikbare het mooiste eruit knippen en plakken. Dit is bv een leuke: www.vanderhulst.eu/Geocaching/GeocachingLinda.ppt 21 november 2010 bewerkt door delta123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keurli Geplaatst 21 november 2010 Auteur Share Geplaatst 21 november 2010 Dankje deze had ik nog niet gevonden. Wel veel engels talige maar ja ook hier geld dat er heel veel te vinden is op het www. Met wat goede aanknopingspunten wil ik, snel, een leuke powerpoint in elkaar zetten. dus tips zijn welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 22 november 2010 Share Geplaatst 22 november 2010 die presentatie is inhoudelijk incorrect. Loggen doe je niet op .nl maar op.com en persoonlijk vindt ik de presentatie nogal kinderachtig. Om nu geocaching schatjezoeken te noemen.... Het s allemaal op basis van de nederlandse site en is voor een deel achterhaalt.. Deze is dan leuker en beter http://www.janivanda.nl/2010/geocaching-voor-beginners/ slides zijn te downloaden na registratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 22 november 2010 Share Geplaatst 22 november 2010 Deze is dan leuker en beter http://www.janivanda.nl/2010/geocaching-voor-beginners/ slides zijn te downloaden na registratie Op pagina 14: Bevat diverse prullaria Inderdaad leuk TL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 22 november 2010 Share Geplaatst 22 november 2010 Op pagina 14: Bevat diverse prullaria Inderdaad leuk TL Dank je wel voor het wederom zinvol bijdragen aan een discussie.. het is een echte kunst die alleen jij beheerst. Natuurlijk is prullaria niet goed gekozen maar dat is dus ook iets dat je moet aanpassen. Nogmaals bedankt en ik kijk uit naar een nieuwe opmerking van jou kant! Dikke pluim uit de polder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 22 november 2010 Share Geplaatst 22 november 2010 Natuurlijk is prullaria niet goed gekozen maar dat is dus ook iets dat je moet aanpassen. Nogmaals bedankt en ik kijk uit naar een nieuwe opmerking van jou kant! Dikke pluim uit de polder Ik constateer slechts dat de maker goodies als prullaria heeft bestempeld. Wordt het niet eens tijd om met kortere tenen te gaan cachen? Een vriendelijke dikke pluim uit de polder terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 22 november 2010 Share Geplaatst 22 november 2010 Ik constateer slechts dat de maker goodies als prullaria heeft bestempeld. Wordt het niet eens tijd om met kortere tenen te gaan cachen? Een vriendelijke dikke pluim uit de polder terug Misschien iets duidelijker zijn in je postings en niet alles voor meerdere interpretatie laten, dat zou helpen. achteraf stelling nemen is eenvoudig . Heb ik jou al vaker zien doen, maar daar worden wij niet wijzer van. btw leuk dat je denkt dat ik lange tenen heb, zonder dat je weet wie je voor je hebt en tegen wie je praat. Een vos verliest nooit zijn streken. Ontopic maar weer..... Is de starter van dit draadje nu geholpen met de diverse voorbeelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keurli Geplaatst 22 november 2010 Auteur Share Geplaatst 22 november 2010 Ik ben geholpen met de suggestie. heb inmiddels wat ideeen opgedaan en de prestantatie al voor een deel klaar Dank voor de input Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden