D3xtar Geplaatst 16 september 2010 Geplaatst 16 september 2010 (bewerkt) Ik heb een cache welke tegenwoordig een 130 keer gevonden is. Als ik deze cache importeer in GSAK, en ik haal de Findstatgen generator eroverheen, komt Findstatgen niet verder dan 90 founds op die cache. Heb alles al geprobeerd: cache verwijderd, opnieuw GPX ingelezen, verschillende GPX versies.. Noem het maar. Maar Findstatgen blijft steken op 90 finds. Heeft iemand een idee waar ik nog even naar kan kijken? Dank! Leon 16 september 2010 bewerkt door D3xtar
DaffyDuck53 Geplaatst 16 september 2010 Geplaatst 16 september 2010 (bewerkt) Op de site van GSAK staat de macro AddLog. Voeg deze toe aan jouw GSAK. Ga dan in GSAK naar de cache die je wil aanpassen en run de macro AddLog. Daarna moet FindStatGen wel het goede aantal aangeven. Succes 16 september 2010 bewerkt door Cernunnos overbodige quote verwijderd
D3xtar Geplaatst 16 september 2010 Auteur Geplaatst 16 september 2010 Op de site van GSAK staat de macro AddLog. Voeg deze toe aan jouw GSAK. Ga dan in GSAK naar de cache die je wil aanpassen en run de macro AddLog. Daarna moet FindStatGen wel het goede aantal aangeven. Succes Dat werkt inderdaad perfect! Bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden