famdendekker Geplaatst 6 augustus 2010 Geplaatst 6 augustus 2010 Hallo, Ik ben een startende geocacher. Kan iemand me vertellen hoe ik caches van de website (geocaching.com) kan laden in de trip & waypoint manager of in een trekmap op mijn computer? Groeten!
0 Fotogravinnetje Geplaatst 7 augustus 2010 Geplaatst 7 augustus 2010 Je hebt een paar opties: - caches direct op je gps laten zetten via de knop Send to GPS (wel even de gevraagde plugins downloaden en installeren), daarna in t&w-manager importeren vanuit je gps - caches stuk voor stuk als .loc-bestand downloaden, te openen met t&w-manager - meerdere caches tegelijk downloaden in de vorm van een .loc-bestand, .loc-bestand openen met t&w-manager - PM worden en pocketqueries gebruiken. Instellen dat ze als .gpx-bestand gestuurd worden. Heb je de meeste info van alle opties. GSAK wordt dan ook een erg leuk programma om te gebruiken om bijvoorbeeld verschillende filters te gebruiken en dan in t&w-manager openen of naar je gps exporteren (en daar is nog veel meer mee mogelijk)
Vraag
famdendekker
Hallo,
Ik ben een startende geocacher. Kan iemand me vertellen hoe ik caches van de website (geocaching.com) kan laden in de trip & waypoint manager of in een trekmap op mijn computer?
Groeten!
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten