Carlo_haha Geplaatst 30 juli 2010 Geplaatst 30 juli 2010 Als ik op mijn Garmin Oregon 400t onder de applicatie Geocaches de beschrijving aanklik, zie ik dat dit alleen beschikbaar is voor Premium Users. Nou ben ik Premium User, maar hoe maak ik dat duidelijk aan deze applicatie op de Garmin. Volgens mij heb ik overigens eerder wel eens de beschrijving kunnen lezen, maar nu dus niet (meer). Wie kan me helpen voordat ik straks een cacheloze vakantie tegemoet ga? Bij voorbaat dank. groet, Carlo
fam. Fransen Geplaatst 30 juli 2010 Geplaatst 30 juli 2010 Als ik op mijn Garmin Oregon 400t onder de applicatie Geocaches de beschrijving aanklik, zie ik dat dit alleen beschikbaar is voor Premium Users.Nou ben ik Premium User, maar hoe maak ik dat duidelijk aan deze applicatie op de Garmin. Volgens mij heb ik overigens eerder wel eens de beschrijving kunnen lezen, maar nu dus niet (meer). Wie kan me helpen voordat ik straks een cacheloze vakantie tegemoet ga? Bij voorbaat dank. groet, Carlo Hallo Carlo, heb je wel een gpx bestand in de 400T staan (ipv een .loc bestand)? Groeten, Paul
Carlo_haha Geplaatst 30 juli 2010 Auteur Geplaatst 30 juli 2010 Probleem opgelost, denk ik. Ik was niet als Premium Member ingelogd toen ik de gpx'en binnenhaalde. Ik heb wel een lichte vloek geslaakt omdat ik nu de hele beweging nog een keer kan maken. Ik had een grote hoeveelheid caches opgeladen op mijn vakantieadres.... Nou ja, dan weet ik vanavond weer wat ik kan doen. Het houdt je van de straat. groet, Carlo
Aanbevolen berichten