de-knutselaar Geplaatst 25 juli 2010 Share Geplaatst 25 juli 2010 Hallo als ik op geocacing.com een cach op zoekt in Alanya turkije en ik wil hem vertaalen en op mijn gps zetten dan geef de site door dat ik moet aan gemeld zijn maar dat ben ik dan al weet iemand hoe dat zit dus als ik een cach naar mijn gps wil zetten of wil uit printen gaat dat niet wie kan mij hulp bieden de groeten de knutselaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 25 juli 2010 Share Geplaatst 25 juli 2010 Als je de pagina vertaald via google translate werken alle sessies niet meer. Je moet je dus opniew inloggen via het scherm wat je dan krijgt. Als dit niet lukt moet je zelf je pagina in elkaar zetten. Dus copy/past in een word docje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMBKK Geplaatst 25 juli 2010 Share Geplaatst 25 juli 2010 Met Google Chrome kan het wel. Installeer Google Chrome en de Google Translate extention. Je krijgt in Chrome een extra knopje in de met een blauwe A erin verwerkt. Klik hierop, en je blijft èn ingelogged èn je kan printen. (Tenminste, bij mij lukt dit wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden