Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tijdens onze vakantie op Texel zijn wij de nog ontbrekende of nieuwe caches gaan zoeken. Thuis had ik hiervoor via een Query het benodigde gpx-bestand aangemaakt en geladen. Vooraf de reis goed gecheck of alles er in stond en in orde bevonden. Bij de eerste fietstocht naar 'De zuidwesthoek' kon ik de geocache niet vinden. Gelukkig stond de lokatie ook als waypoint ingevoerd. Maar je mist dan toch de omschrijving en eventuele hints. Naar mate de zoektocht in de daarop volgende dagen vorderde, vielen er meer caches weg. Heel erg frustrerend. http://forum.geocaching.nl/style_images/ip...icons/icon7.gif

Op een gegeven moment koos ik de optie 'Gevonden tonen' en ja hoor, de verdwenen caches waren weer terug. Elke keer als ik een cache als gevonden noteerde of de Colorado had uitgezet herhaalde dit proces zich weer.

Tijdens ons dagje naar Den Helder bleek dat ik de gevonden caches niet van de lijst kon krijgen door ze af te melden.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is - BTW: firmware versie is 3.40 en de wandelkaart is legaal en geupdate op de reguliere manier.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...