GeoPoesz Geplaatst 22 mei 2010 Geplaatst 22 mei 2010 Ik heb met de POI-loader een POI.gpi gemaakt in de GPS'r. Nu reageerde die niet bij een bekende flitser (even te hard en op tijd geremd ). Naslag van het demonstructie-boekje leerde me dat ik voor ELKE paal afzonderlijk de notificatie aan moet zetten. ......... Is iemand bekend met een makkelijkere mogelijkheid ?? GroetsZ
Waypoint Warrior Geplaatst 23 mei 2010 Geplaatst 23 mei 2010 TomTom met live-service, zit ook flitslocatie's op. Wordt je dmv een piep gewaarschuwd voor zo'n paal en of mobiel flitsapparaat. Dit lijkt me een makkelijker mogelijkheid
AJKwak Geplaatst 23 mei 2010 Geplaatst 23 mei 2010 TomTom met live-service, zit ook flitslocatie's op. Wordt je dmv een piep gewaarschuwd voor zo'n paal en of mobiel flitsapparaat. Dit lijkt me een makkelijker mogelijkheid ja dat is erg makkelijk
GeoPoesz Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Geplaatst 23 mei 2010 @ Moderator, graag dit draadje sluiten, op dit soort "intelligente" antwoorden zit ik niet te wachten
Aanbevolen berichten