magelhaessuccessors Geplaatst 4 mei 2010 Geplaatst 4 mei 2010 (bewerkt) Vandaag op pad gegaan voor de Wherigo van Purk (en zijn vriendjes). Voor dit doel de wherigo-player op mijn HTC Touch pro2 geïnstalleerd. In de lijst met gevonden cartridges zie ik dat alle letters maar voor de helft worden weergegeven. Als ik de juiste cartridge selecteer en afspeel, mis ik informatie op de laatste schermregel... Dus: onverrichterzake terug naar huis. Wat deed/doe ik fout! Zoeken op het forum en op Internet geeft me nog niet de nodige informatie. HELLUP! 7 mei 2010 bewerkt door magelhaessuccessors
Goofy Geplaatst 7 mei 2010 Geplaatst 7 mei 2010 Ik denk niet je wat fout hebt gedaan. Het is een probleem dat al wat langer bestaat en betrekking heeft op de hoge schermresolutie. Ook met een Hx4700 ging het al fout. Bij .com weten ze ervan en hebben vele malen beloofd er iets aan te doen maar tot op heden is dat zonder vervolg gebleken. PS. een emulator voor een lagere schermresolutie is te vinden maar geeft geen geweldig resutaat.
magelhaessuccessors Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Geplaatst 7 mei 2010 Dankjewel Goofy voor je reactie. Ik had graag van een oplossing gehoord maar als er die niet is, dan nog maar even geen wherigo's...
Aanbevolen berichten