Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik laad de caches in mijn Oregon 400T dmv de knop send to GPS. Het valt mij op dat er in de beschrijving heel veel onzin staat zoals lettertype ed. Is dit op te lossen anders dan GASK te gebruiken. Het zou het paperless cachen heel wat leesbaarder maken. Ik heb gelezen dat GASK hier een oplossing voor is, maar ik moet eerlijk bekennen dat het mij af en toe duizelt als ik lees hoe je het moet doen.

bewerkt door Noci
Geplaatst

bij ons gebeurt dit ook altijd als je de cachepagina via die weg op de gps zet.

Als je van pocket query's gebruik maakt of je download de gpx file en slaat deze op in de gps heb je hier geen last van.

Wel moet je er Premium Member voor zijn.

groeten

Scoutvinder

Geplaatst (bewerkt)
bij ons gebeurt dit ook altijd als je de cachepagina via die weg op de gps zet.

Als je van pocket query's gebruik maakt of je download de gpx file en slaat deze op in de gps heb je hier geen last van.

Wel moet je er Premium Member voor zijn.

groeten

Scoutvinder

Bedankt voor de snelle reactie, ik ga het gelijk proberen,

Team Noci

bewerkt door Noci
Geplaatst

Oke GPX file en dan uitpakken ? kopieren naar : kaart in 450 of naar 450 zelf ?

maar ik krijg de caches niet onder het tabblad geocaches op de 450, wat doe ik vout en wie kan mij helpen ik heb het idee dat de 400 en de 450 niet zoveel verschillen .

Geplaatst
Ik laad de caches in mijn Oregon 400T dmv de knop send to GPS. Het valt mij op dat er in de beschrijving heel veel onzin staat zoals lettertype ed. Is dit op te lossen anders dan GASK te gebruiken. Het zou het paperless cachen heel wat leesbaarder maken. Ik heb gelezen dat GASK hier een oplossing voor is, maar ik moet eerlijk bekennen dat het mij af en toe duizelt als ik lees hoe je het moet doen.

ik zou GSAK gaan gebruiken met deze macro om de caches naar je oregon 400t te sturen http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...st&p=101391 en deze om de gelogde caches te loggen mbv van gsak http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...st&p=101872

• 4 weeks later...
Geplaatst

Mijn vraag is dan als ik een pocket in gsak zet kan ik er maar 1 opzetten.

Ik wil eigenlijk meerder pockets te gelijk op mijn garmin oregon 200 zetten.

Straks als ik naar spanje ga heb ik niet alles bij de hand en wil ik er zoveel

mogelijk meenemen. Weet iemand hoe ik dat kan doen in gsak?

Of op mijn garmin want als ik 1 pocket erop heb staan en wil er nog 1 bijzetten

dan overschrijft hij alles.

Alle hulp is welkom en alvast bedankt!!!

Groetjes Sandrakim72

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...