Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een navigatie apparaatje gekocht dat draait op windows CE (dus niet mobile). Namelijk de VD Tech van Blokker, die ik binnen enkele uren na aanschaf zo heb aangepast dat ik TomTom er op heb draaien :thumbup: i.p.v. het vage navigatieprogramma dat er op zat. Nu is het een leuk dingetje geworden dus...

Nu vroeg ik mij af of er ook een handig (liefst gratis) programma'tje is dat t.b.v. paperless cachen een GPX bestand kan uitlezen. Dus dat ik net als in een Oregon de tekst beschrijvingen handig kan lezen d.m.v. een GPX file vanaf dit apparaatje.

Zoals bijvoorbeeld GPXsonar dat volgens mij doet onder windows mobile. Iemand een suggestie? Het gaat dus om Windows CE (versie 5).

Geplaatst

Een erg makkelijke opgace op zo iets te vinden is het niet. Ook ik ben de afgelopen weken op zoek geweest voor mijn IPAQ want daar draait nog Windows CE 2003 SE op. Diegene die ik gevonden heb zijn:

Geoscout

Cachebox (loopt vast omdat ik geen gps in pda heb)

Cachemate

PPC GC Tools (opent hele gsk database (350MB) is daardoor traag en navigatie vind ik onlogisch)

Waar ik het beste mee uit de voeten kon was Cachemate maar in de freeware/trial versie kunnen maar 10 caches. De betaalde versie kost € 6,50.

PGCT draait trouwens wel goed na installeren .NET 3.5

Mocht jij nog iets anders vinden dan ben ik zeker geïnteresseerd

Geplaatst
Een erg makkelijke opgace op zo iets te vinden is het niet... <knip>

Geoscout

Cachebox (loopt vast omdat ik geen gps in pda heb)

Cachemate

PPC GC Tools (opent hele gsk database (350MB) is daardoor traag en navigatie vind ik onlogisch)

<knip>

Sommige van deze prog's ken ik, omdat ik ermee heb gestoeid onder Windows Mobile op mijn HTC Touch Pro "telefoon". Ik krijg ze niet aan de praat op dit Windows CE apparaatje. Overigens kan ik ook niet installeren via ActiveSync op dit apparaatje, dus dat maakt het ook nog niet makkelijker... maar ik zoek verder... (ach ja, de één zoekt paaseieren en de ander programma'tjes tijdens de paasdagen :lol: )

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...