Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Weet iemand of het mogelijk is het menu aan te passen (indeling) wanneer je op "waarheen" drukt? Je krijgt dan een lijst, bij mij staat bovenaan recent gevonden daarna komt foto (gebruik ik niet) nou stond coordinaten altijd een pagina verder, het vreemde is dat sinds kort coordinaten ineens op de eerste pagina is verschenen (rara hoe kan dit?).

Nu vraag ik mij dus af of iemand weet hoe je dit "veld" kunt bewerken/indelen. :D

bewerkt door HB&CJ
Geplaatst
Weet iemand of het mogelijk is het menu aan te passen (indeling) wanneer je op "waarheen" drukt? Je krijgt dan een lijst, bij mij staat bovenaan recent gevonden daarna komt foto (gebruik ik niet) nou stond coordinaten altijd een pagina verder, het vreemde is dat sinds kort coordinaten ineens op de eerste pagina is verschenen (rara hoe kan dit?).

Nu vraag ik mij dus af of iemand weet hoe je dit "veld" kunt bewerken/indelen. :thumbup:

Dat is volgens mij nog niet mogelijk.

Geplaatst

Nu vraag ik mij dus af of iemand weet hoe je dit "veld" kunt bewerken/indelen. :lol:

Dat is volgens mij nog niet mogelijk.

Bedankt! inmiddels ben ik daar ook achter gekomen, jammer het zou fijn zijn als je dit menu naar eigen smaak kon inrichten.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...