MarlyNL Geplaatst 30 maart 2010 Geplaatst 30 maart 2010 Goedemiddag, Mijn zusje begint nu ook verslaafd te raken aan Geocaching. Maar ze heeft geen GPS apparaat, wel een telefoon met bluetooth waar evenetueel een bluetooth GPS aan kan. Ze heeft een Samsung Star. Nu heb ik hier even gezocht op het forum, en ook op google. Nu zie ik dat sommige mensen de zelfde telefoon gebruiken. Maar welke programma's gebruiken jullie op de Samsung Star? Zelf heb ik een I-Mate PDA-N met WM5 en gebruik daar GCZii, maar dat werkt niet op de Samsung aangezien er geen WM5 opstaat... Iedereen die mijn zusje kan helpen, alvast bedankt!
MarlyNL Geplaatst 30 maart 2010 Auteur Geplaatst 30 maart 2010 Heb deze verkeerd geplaatst, kan iemand deze verplaatsen naar software?
Fotogravinnetje Geplaatst 30 maart 2010 Geplaatst 30 maart 2010 (bewerkt) Ik heb ook een Samsung Star en heb ook geprobeerd om em met gps te gebruiken. Mijn ervaring was dat de mobiel er eigenlijk te traag voor is. Het beste werkte voor mij nog Nav4All, maar die is helaas gestopt vanwege het niet verlengen van de overeenkomst door Navteq (linkje) Ik heb toen niet verder gezocht meer naar iets dat wel werkte, omdat ik al van alles geprobeerd had en eigenlijk alleen Nav4All redelijk werkte. Heb nu een Garmin eTrex Vista HCx en dat werkt uiteindelijk toch vele malen prettiger dan via de Star. Tenslotte is de Vista er voor gemaakt en de Star niet Ik had er overigens een bluetooth GPS-muis bij en niet alle programma's kunnen overweg met een externe GPS 30 maart 2010 bewerkt door Fotogravinnetje
Mr.Atari Geplaatst 30 maart 2010 Geplaatst 30 maart 2010 Heb deze verkeerd geplaatst, kan iemand deze verplaatsen naar software? Vooruit dan maar
Aanbevolen berichten