golferyves Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 (bewerkt) Voor de mensen die problemen hebben met het terugzetten van WP's in mapsource raad ik aan 'BaseCamp 209' van Garmin te installeren.Nu kun je GPX files importeren. En er zijn grafisch ook meer mogelijkheden (?) grtz Golferyves 29 januari 2010 bewerkt door golferyves
0 Semmyb Geplaatst 12 februari 2010 Geplaatst 12 februari 2010 Ben nu ook aan de slag gegaan met basecamp ...ziet er belovend uit maar kan nog wel enkele verbeteringen gebruiken. Maar ik had er eigenlijk een vraagje over. In MS kan je met de rechtermuisknop op de kaart klikken en dan 'zoek dichts bijzijnde caches' Is zoiets ook mogelijk in Basecamp, kan het nl niet vinden.
0 Semmyb Geplaatst 28 februari 2010 Geplaatst 28 februari 2010 wanneer ik caches 'gpx file' importeer naar BC dan krijg ik soms verschillende informatie bv, de ene keer onder inbeeld alleen de eigenschappen ...heel summier en de andere keer de eigenschappen en moeilijkheid waardering enz. plus de log gegevens van de betreffende cache. Hoe is dit mogelijk? Ik doe iets fout maar weet niet wat! Een vlg probleempje is dat ik een geimporteerde map niet kan verwijderen!..klik er met rechts op en dan is er in het venster geen mogelijkheid om hem te verwijderen...waar is dit dan mogelijk? wie weet er raad mee
0 De Haelder Geplaatst 28 februari 2010 Geplaatst 28 februari 2010 Ik heb met basecamp ook een paar keer een paar uurtjes gerommeld. Na die paar keer had ik een oplossing voor alle dingen die ik mis bij dit programma. Ik heb het van de PC verwijderd. Voorlopig houd ik het bij mapsource
Vraag
golferyves
Voor de mensen die problemen hebben met het terugzetten van WP's in mapsource
raad ik aan 'BaseCamp 209' van Garmin te installeren.Nu kun je GPX files importeren.
En er zijn grafisch ook meer mogelijkheden (?)
grtz
Golferyves
bewerkt door golferyves3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten