golferyves Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 Hi, Ik stelde vandaag vast dat na een upodate van mijn 550t (versie 3) ik plotseling TERUG alle reeds gevonden (!) gewoon terug te vinden waren in de lijst 'caches'. Ik had nog recentelijk de file "geocache_visits.tnx" verwijderd. Iemand een idee hoe je nu werkelijk ALLE gevonden caches uit de 550t kunt verwijderen ? Waar staan die 'gevonden' caches nog weggeschreven ? grtz golferyves
golferyves Geplaatst 25 januari 2010 Auteur Geplaatst 25 januari 2010 Hi, Ik stelde vandaag vast dat na een upodate van mijn 550t (versie 3) ik plotseling TERUG alle reeds gevonden (!) gewoon terug te vinden waren in de lijst 'caches'. Ik had nog recentelijk de file "geocache_visits.tnx" verwijderd. Iemand een idee hoe je nu werkelijk ALLE gevonden caches uit de 550t kunt verwijderen ? Waar staan die 'gevonden' caches nog weggeschreven ? grtz golferyves Ik heb ontdekt dat als je een memorykaartje in de 550 t hebt , de gevonden caches ook op dit kaartje worden weggeschreven in formaat : bv 27122009 (datum) gevolgd door 10 cijferignummer. Probleem dus opgelost
Aanbevolen berichten