Spring naar bijdragen
  • 0

Kaarten Vinden Voor Garmin Etrex Venture Hc

Vraag

Geplaatst

Hallo ik ben een nieuwe cacher en heb een Garmin Etrex Venture HC gekocht in Canada. Er zit een kaart in standaard maar de details zijn niet erg goed. Ik zoek nu naar een manier om een eenvoudige kaart er in te zetten.

Ik gebruik basecamp op de Mac. Wat voor kaarten kan ik er inzetten en kan ik bijvoorbeeld ook een kaart inscannen?

welke extensie moet de kaart hebben.

thnx and all the best

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Hallo ik ben een nieuwe cacher en heb een Garmin Etrex Venture HC gekocht in Canada. Er zit een kaart in standaard maar de details zijn niet erg goed. Ik zoek nu naar een manier om een eenvoudige kaart er in te zetten.

Ik gebruik basecamp op de Mac. Wat voor kaarten kan ik er inzetten en kan ik bijvoorbeeld ook een kaart inscannen?

welke extensie moet de kaart hebben.

thnx and all the best

Tja, in principe kan je iedere Mapsource kaart er in zetten die je hebt, mits de grootte van de totale hoeveelheid kaarttegels de 24Mb niet overstijgt (max. geheugen van de Venture).

Om aan kaarten te komen, kan je natuurlijk een mapsource kaartpakketje kopen. Een andere optie is kijken of je via Openstreetmap kaarten bij elkaar kan sprokkelen (kaarten hier of hier). Echter veel van de tools die je dan moet gebruiken (linkje hier) zijn alleen geschikt voor een PC en niet voor een MAC. NB: ik ben daarin geen ervaringsdeskundige, dus kwestie van zelf proberen.

De GPS zelf gebruikt een een of ander aparte bestandsopbouw. Je kan dus niet zomaar even een *.GIF of &.PNG overzetten......

Voor overige vragen over kaarten, wijs ik je nog even op Forumregel 7 :dribble:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...