micro - killer Geplaatst 7 januari 2010 Geplaatst 7 januari 2010 Mijn motivatie zijn de positieve reacties, en ik vind het belangrijk als je een multi maakt dat hij in een mooi natuurgebied ligt.
Malyenki Geplaatst 7 januari 2010 Geplaatst 7 januari 2010 (bewerkt) Ik vind caches maken net zo leuk (en misschien wel leuker) als caches zoeken. Inmiddels een grote verscheidenheid aan caches gemaakt: - wandelroutes door een mooie stukken natuur, omdat er een paar mensen zijn die dat leuk vinden - fietscache door een nationaal park, omdat er een paar mensen zijn die dát leuk vinden - paar wiskundige caches, omdat er een paar mensen zijn die dát weer leuk vinden - 2 nachtcaches (een 'gewone' van 4 km en een grote van iets meer), omdat er een paar mensen zijn die dát dan weer leuk vinden. - een grote serie van 41 die heel veel mooie (en een paar iets minder mooie) plekken in Zuidwest Drenthe laat zien, omdat er veel mensen zijn die dát leuk vinden. - Net weer een nieuwe Dr Denker (link) cache, omdat er een paar mensen zijn die dát weer leuk vinden. En van bovenstaande vind ik zelf alles leuk. Leuk om te doen, maar vooral leuk om te maken. Leuke logs zijn dan mooi meegenomen, maar daar is het me niet eens om te doen. Het maken van de cache zelf is gewoon leuk, en vooral een kik als ie voor het eerst gevonden wordt en dat dus blijkt dat ie goed in elkaar zit. 7 januari 2010 bewerkt door Malyenki
Aanbevolen berichten