scoutvinder Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 wie heeft er ervaring met coördinaten uit te wisselen met de telefoon(active sync) Scoutvinder
Ivo-tje Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 wie heeft er ervaring met coördinaten uit te wisselen met de telefoon(active sync)Scoutvinder nokia gebruikt zover ik weet geen activesync. (activesync is mickeysoft geneuzel) Maar hoe bedoel je precies het uitwisselen van coördinaten? wat is je uiteindelijke doel
Krusko Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 ActiveSync kan volgens mij gebruikt worden in combi met Blauwe tand. Alleen ik heb geen idee of hierdoor coordinaten uitgewisseld kunnen worden.
scoutvinder Geplaatst 30 december 2009 Auteur Geplaatst 30 december 2009 inderdaad ik heb mij vergist ik gebruik nokia pc suite. de telefoon is van de 60 series. is het mogelijk om de en coördinaten over te brengen in plaats van alles handmatig in te voeren? prettige dagen scoutvinder
Ivo-tje Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 Ik gok dat het GPX files zullen worden. Mits de applicatie die je gebruikt die in kan lezen vanzelf.
Mr.Atari Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 nokia gebruikt zover ik weet geen activesync. (activesync is mickeysoft geneuzel) Dat is wel en niet juist... Nokia heeft een tijdje geleden intellisync overgenomen, maar heeft de ontwikkeling daarvan gestopt. Waarom? Omdat activesync de standaard geworden is, en Nokia zich daar nu ook bij aangesloten heeft. In de komende maanden zullen de eerste activesync apps van Nokia verschijnen. Ik dacht dat ze maart/april 2010 aangekondigd hadden. Oh en het is gewoon Microsoft hoor...
Ivo-tje Geplaatst 30 december 2009 Geplaatst 30 december 2009 nokia gebruikt zover ik weet geen activesync. (activesync is mickeysoft geneuzel) Dat is wel en niet juist... Nokia heeft een tijdje geleden intellisync overgenomen, maar heeft de ontwikkeling daarvan gestopt. Waarom? Omdat activesync de standaard geworden is, en Nokia zich daar nu ook bij aangesloten heeft. In de komende maanden zullen de eerste activesync apps van Nokia verschijnen. Ik dacht dat ze maart/april 2010 aangekondigd hadden. Oh en het is gewoon Microsoft hoor... Precies op tijd mijn nokia in de lade gelegd dus. Want heel dat mickeysoft spul heeft 1 nadeel, het werkt alleen met windows. En laat dat nou net niet werken Nokia syncte altijd prima met OSX, hoop dat de activesync oplossing dat ook gaat doen, maar ik vrees van niet, omdat alle windows mobile devices ook extra software van externe partijen nodig hebben. Ben nu heel blij met mijn iPhone al was de Nokia E71 niet slecht, deze is beter
Aanbevolen berichten