Jan & Simonne Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Is er iemand, die het boek "De 3 zusjes" heeft en dat kwijt wil? Dan wil ik het graag overnemen, aantekeningen geen bezwaar Kosten worden uiteraard vergoed! Groetjes, Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Probeer onze TB te pakken te krijgen Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 2 november 2009 Auteur Share Geplaatst 2 november 2009 Probeer onze TB te pakken te krijgen Ruud Dat zou ik graag willen, maar de cache is gearchiveerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarish Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Hmmmm wist niet dat daar een tb van was... even in de gate houden dus.. moet je niet toevallig één dezer dagen een cache van mij loggen whaha... gr jarish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 2 november 2009 Auteur Share Geplaatst 2 november 2009 Nou, dat ging snel! Ik heb al een p.b.'tje gehad. Draadje mag op slot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Dat zou ik graag willen, maar de cache is gearchiveerd... Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat hij in deze cache ligt Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Op verzoek Topicstarter gaat het draadje weer dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten