Evelyne Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Ik heb een sd kaartje met daarop de onroute wandelkaart. Nou wil ik deze graag op mijn garmin gpsmap 60 c zetten. daar kan ik geen sd kaart inzetten dus moet het via de laptop. het is een gmapsupp.img bestand, deze kan ik niet openen, ik krijg m ook niet in mapsource gezet. hoe kan ik de wandelkaart nou op mijn gps krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HereIsTom Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Volgens mij kan dat niet. Hoe kom je aan dat SD kaartje met Onroute Wandelkaart? Misschien kan je 'm nog ruilen voor de CD versie die kan je namelijk wel inlezen met Mapsource en dan op je GPSmap 60C zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kpt. Jack Sparrow Geplaatst 2 januari 2010 Share Geplaatst 2 januari 2010 Misschien is dit een oplossing http://freegeographytools.com/2008/breakin...arate-map-tiles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden