Gewoon_San Geplaatst 28 oktober 2009 Geplaatst 28 oktober 2009 Hoi allemaal, Ik heb een oregon 200. Ik zit met het volgende probleem steeds als ik ga cachen wil ik er meerdere tegelijk doen. Mijn apparaat stuurt mij meerdere malen over dezelfde weg en een logische route berekend die niet. Meestal als ik gewoon zelf op de kaart kijk zie ik een veel snellere route Wij willen eigenlijk gewoon 10 caches of meer plannen in een zo snel mogelijke route wellicht hebben jullie dit probleem ook en hebben jullie ideeen voor mij. Misschien een ander apparaat die dit beter doet??? Alvast bedankt voor het lezen Groetjes Sandrakim72
*BaJo* Geplaatst 28 oktober 2009 Geplaatst 28 oktober 2009 je zou alle caches in mapsource kunnen zetten en daar met de hand (misschien ook automatisch, nooit geprobeerd) een route van kunnen maken. die kun je vervolgens in je oregon stoppen en dan kun je die route gewoon aanklikken en volgen in je oregon!
Gewoon_San Geplaatst 29 oktober 2009 Auteur Geplaatst 29 oktober 2009 Mijn vraag is eigenlijk ook dat jullie zo om gestuurd worden met de navigator city 2010 hij lijkt steeds de langste in plaatst van de kortste route te geven. Misschien iets veranderen in instellingen??? thanx
Aanbevolen berichten