OutBackJane Geplaatst 16 oktober 2009 Geplaatst 16 oktober 2009 Ik weet niet of ik dit in het juiste forum post, maar niet geschoten, altijd mis. Ik kan sinds een maand niet meer via geocaching.com naar google maps, heel vervelend. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit moet oplossen? Als ik bij iemand anders inlog krijg ik het wel voor elkaar, dus waarschijnlijk moet ik iets op mijn eigen computer wijzigen. Ik hoor het graag. Thanx, OutBackJane
GeoVlinder Geplaatst 16 oktober 2009 Geplaatst 16 oktober 2009 Waar precies bedoel je? Via de link op een cache-pagina?
hike_and_bike Geplaatst 16 oktober 2009 Geplaatst 16 oktober 2009 Via de "Doe-het-zelf" pagina kun je "DHZ: Browser voorkeuren" aanklikken. Staat hier bij jou wel de optie "Gebruik traditionele cache kaarten i.p.v. GoogleMaps" uitgevinkt ?
OutBackJane Geplaatst 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst 16 oktober 2009 Waar precies bedoel je? Via de link op een cache-pagina? Sorry, ik was niet duidelijk. Ik bedoel op de geocaching.com pagina. Als ik daar rond een adres zoek, dan krijg ik een lijst mt dichtsbijzijnde caches. Daar kan je dan ook kiezen voor google maps en die link werkt niet!
OutBackJane Geplaatst 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst 16 oktober 2009 Via de "Doe-het-zelf" pagina kun je "DHZ: Browser voorkeuren" aanklikken. Staat hier bij jou wel de optie "Gebruik traditionele cache kaarten i.p.v. GoogleMaps" uitgevinkt ? Ligt denk ik niet aan instelling op Geocaching.nl. Krijg dezelfde fout als ik bijvoorbeeld niet ingelogd ben.
Mr.Atari Geplaatst 16 oktober 2009 Geplaatst 16 oktober 2009 Waar precies bedoel je? Via de link op een cache-pagina? Sorry, ik was niet duidelijk. Ik bedoel op de geocaching.com pagina. Als ik daar rond een adres zoek, dan krijg ik een lijst mt dichtsbijzijnde caches. Daar kan je dan ook kiezen voor google maps en die link werkt niet! En met een andere browser? Misschien staat je browser het niet toe ?
OutBackJane Geplaatst 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst 16 oktober 2009 Waar precies bedoel je? Via de link op een cache-pagina? Sorry, ik was niet duidelijk. Ik bedoel op de geocaching.com pagina. Als ik daar rond een adres zoek, dan krijg ik een lijst mt dichtsbijzijnde caches. Daar kan je dan ook kiezen voor google maps en die link werkt niet! En met een andere browser? Misschien staat je browser het niet toe ? Niet lachen als ik iets heel onzinnigs zeg als digibeet.... Ik heb internet explorer, de andere comp waar ik het gecheckt heb had dit ook. En in het verleden lukte het me wel..... kan ik dit later nog weghalen als ik echt mezelf voor gek zet
Mr.Atari Geplaatst 16 oktober 2009 Geplaatst 16 oktober 2009 Niet lachen als ik iets heel onzinnigs zeg als digibeet.... Ik heb internet explorer, de andere comp waar ik het gecheckt heb had dit ook. En in het verleden lukte het me wel..... kan ik dit later nog weghalen als ik echt mezelf voor gek zet Probeer het eens met Firefox (sowieso trouwens geen gek idee) [edit: even alle kwootjes weggehaald]
OutBackJane Geplaatst 16 oktober 2009 Auteur Geplaatst 16 oktober 2009 (bewerkt) Probeer het eens met Firefox (sowieso trouwens geen gek idee) [edit: even alle kwootjes weggehaald] Misschien een goed idee, maar dan snap ik nog niet waarom op de ene wel, en de andere ineens niet (of zal dit met updates te maken hebben). Firefox zal ik me later eens in verdiepen. 16 oktober 2009 bewerkt door OutBackJane
Mr.Atari Geplaatst 16 oktober 2009 Geplaatst 16 oktober 2009 Probeer het eens met Firefox (sowieso trouwens geen gek idee) [edit: even alle kwootjes weggehaald] Misschien een goed idee, maar dan snap ik nog niet waarom op de ene wel, en de andere ineens niet (of zal dit met updates te maken hebben). Firefox zal ik me later eens in verdiepen. Je zal er versteld van staan wat de verschillen in gedrag van IE, FF, Chrome, Opera of al die anderen dan ook kan zijn... Maar dat is meer een discussie voor op tweakers.net
Aanbevolen berichten