Tollerteam Geplaatst 30 augustus 2009 Geplaatst 30 augustus 2009 (bewerkt) Als ik Findstatgen draai krijg ik de volgende foutmelding: "You have an unrecognized France State Name in your database". In mijn database staan de provincies Lorraine en Provence-Alpes-Côte d'Azur. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? 30 augustus 2009 bewerkt door Tollerteam
Tollerteam Geplaatst 30 augustus 2009 Auteur Geplaatst 30 augustus 2009 gewoon even nil van maken Daar schiet ik niks mee op, ik wil graag dat ze op het franse kaartje komen te staan.
vogelen Geplaatst 30 augustus 2009 Geplaatst 30 augustus 2009 maak een nieuwe macro in GSAK met onderstaande als commando's CODE#******************************************* # MacVersion = 1.0 # MacDescription = provincies # MacAuthor = kamjo01 # MacFileName = provincies.gsk # MacUrl = #******************************************* $updated = GetState("s") dan moet het goed komen. zo maak je provincies aan.
GeoFlowers Geplaatst 30 augustus 2009 Geplaatst 30 augustus 2009 Inderdaad de database aanvullen met provincies.. Maar dan is het handig als de provincie data ook te vinden is. Hier staan alle beschikbare .dat bestanden voor de provincies http://gsak.net/board/MapFileIndex.php Dus voor het betrokken land ook deze file in de macro map van GSAK plaatsen
Track_leader Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 maak een nieuwe macro in GSAK met onderstaande als commando's CODE#******************************************* # MacVersion = 1.0 # MacDescription = provincies # MacAuthor = kamjo01 # MacFileName = provincies.gsk # MacUrl = #******************************************* $updated = GetState("s") dan moet het goed komen. zo maak je provincies aan. grappig dat mijn macro (nou ja) hier weer opduikt....... het werkt nog steeds, echter je kan ook bij het importereren van PQ's aangegevn dat je deze informatie wilt updaten, ook met findstatgen kan het ook inmiddels jk
pa3ems Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Werkt als een trein....bedankt de provincies staan er bij achter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden