Doezenrijder Geplaatst 26 juli 2009 Geplaatst 26 juli 2009 (bewerkt) Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum maar ik dacht dat ik dit hier maar heen moest zetten. Ik ben dus al een tijdje aan het cachen, ben er door een kameraad mee begonnen. En heb nu dus ook mijn eigen gps gekocht, een Garmin legend hcx. Maar de eerste keer dat ik er mee weg ging gaf hij al een rare plaats aan en heb toen de cache met mijn n96 gevonden. Ben later dan maar samen met Axial op pad gegaan om mijn gps eens naast alkaar te leggen en ben er nu achter dat hij op het nulpunt er ongeveer 40 a 50m naast zit Maar in het boekje en op inet kan ik niks vinden hoe ik dat ding moet kalibreren. Hoe kan dit nu staat dit er 2 keer deze berichtje kan weg hoor mod 26 juli 2009 bewerkt door Doezenrijder
handleiding Geplaatst 26 juli 2009 Geplaatst 26 juli 2009 Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum maar ik dacht dat ik dit hier maar heen moest zetten.Ik ben dus al een tijdje aan het cachen, ben er door een kameraad mee begonnen. En heb nu dus ook mijn eigen gps gekocht, een Garmin legend hcx. Maar de eerste keer dat ik er mee weg ging gaf hij al een rare plaats aan en heb toen de cache met mijn n96 gevonden. Ben later dan maar samen met Axial op pad gegaan om mijn gps eens naast alkaar te leggen en ben er nu achter dat hij op het nulpunt er ongeveer 40 a 50m naast zit Maar in het boekje en op inet kan ik niks vinden hoe ik dat ding moet kalibreren. Hoe kan dit nu staat dit er 2 keer deze berichtje kan weg hoor mod Heb zelf ook een Legend HCX bijna een jaar nu. Mijn nauwkeurigheid is ong 2 tot 6 a 7 meter ben je al terug geweest naar de winkel??? even vragen of ze een demo met een andere geven. Misschien is er iets anders mis. Mijn HCX stopte er na 2 maanden zomaar mee geen ontvangst meer, terug naar Bever Zwerfsport en kreeg na 6 weken weer een nieuwe. Service van garmin is echt super waas/egnos heb ik altijd aanstaan maar is volgens mij niet de oorzaak
Aanbevolen berichten