huismannetjes Geplaatst 30 juni 2009 Share Geplaatst 30 juni 2009 Bij een Etap Hotel waar wij onderweg tijdens onze vakantie willen slapen staan de volgende coördinaten N 48° 37' 50.58'' E 2° 29' 29.79'' welke instelling op de GPS of mapsource moet ik dan kiezen Is dat hddd mm'ss.s" of moet ik een andere kiezen De HUismannetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de olfies Geplaatst 30 juni 2009 Share Geplaatst 30 juni 2009 Bij een Etap Hotel waar wij onderweg tijdens onze vakantie willen slapen staan de volgende coördinatenN 48° 37' 50.58'' E 2° 29' 29.79'' welke instelling op de GPS of mapsource moet ik dan kiezen Is dat hddd mm'ss.s" of moet ik een andere kiezen De HUismannetjes Je kunt dat nakijken op www.gpscoordinaten.nl. Hier heb je de mogelijkheid coordinaten te converteren en kun je op de kaart zien waar dit punt ligt. Dan hoef je je instellingen op je GPS niet aan te passen. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huismannetjes Geplaatst 30 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2009 Dank je de Huismannetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden