Veldvors Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 UITVERGRATISWEGGEGEVEN! Het loopt nu storm met pb'n mijn kant op en dat is op zich niet erg Echter, ik heb geen loods met honderden kistjes, pioschoppen etc etc Het enige wat ik had was gratis munitiekistjes en die zijn intussen verdeeld. Vorige week 4 voor het KIDS-event en nu weer een groot aantal via PB en Twitter. Het is nu dus OP Als ik er weer een aantal weet te bemachtigen zal ik die hier weer (gratis) aanbieden. Ik zoek nog een YA4442 met TITAAN server...handig om te loggen in het veld... Gaarne met Satcom trailer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Kunnen we niet een kijkdag laten organiseren voor geocachers? 6 en 7 juni Open Dagen Landmacht LINK Dank voor de tip! Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 24 mei 2009 Share Geplaatst 24 mei 2009 Mocht er nog eens iemand een kistje over hebben, ik zoek er ook nog 1 (of meer) voor een paar caches. Al die filmrolletjes in de buurt heb ik wel gehad, dus dan zelf maar even wat uitzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden