de scheve stapper Geplaatst 30 oktober 2003 Geplaatst 30 oktober 2003 Beste *, Ik ben nu sinds januari een trotse bezitter van een E-Trex Legend. Via-via kreeg ik toen een mapsource CD van 1995. De straat waarin ik woon staat er zefs nog niet op. De inhoud van de MapSource Roads & Recreation Benelux CD heeft mij heel goed geholpen bij het niet verdwalen tijdens mijn wandelingen en het vinden van caches. Nu wil ik de nieuwste versie (versie 5) van de mapsource cd's hebben. Maar welke? Als ik het goed begrepen heb heb je voor Europa 2 CD's MapSource Roads & Recreation Europe , MapSource Metro-guide Europe. Welke van de 2 kan ik het beste gebruiken als wandelaar (door bossen en over paden) en geocachertje. En misschien weten jullie ook waar ik de software het goedkoopst kan krijgen. Wie kan mij helpen met deze keuze. Groeten, //DSS De scheve stapper
Wij Drie Geplaatst 30 oktober 2003 Geplaatst 30 oktober 2003 Wij gebruiken de MapSource Metroguide, waarmee op straatniveau kan worden gezocht naar adressen en kenmerkende punten. Dit is echter alleen handig voor de navigatie naar de parkeerplaats en tijdens caches in de stad. Bij het wandelen in de bossen heb je niet zo veel aan de mapsource. En misschien weten jullie ook waar ik de software het goedkoopst kan krijgen.krijgen doe je het nergens. Kopen moet je. Notter is een betrouwbaar adres die niet duur is. tot cache, team Wij Drie
Aanbevolen berichten